alyavetuna Derinaras ben gun de bir yaptırdım 1 nisan 2 nisan 3 nisan 🤣 hepsinde artis vardı çok sukur 🤣 dayanamazsan yarın yaptır dicemde sen dayanırsın 😂😂ben dayanamam git yarında aynı saatte ver cavuk🤣
Derinaras alyavetuna ay hastaneye gidemem her gün araba cok sallıyo 😂😂 iki gün sonra giderim yaptırrım kuzum ama doktor değer düsük falan demedi kötü bi ihtimaldende bahsetmedi
alyavetuna Derinaras zaten değerin düşük değil güzel ❤ artışta varsa tamamdır ki artmış artmaya.musait duruyor zaten yani iyi olan bir gebeliğin olumsuzlugundan bahsetmesi anormal olur zaten😁🤣 tamam haberdar et bizi ❤
Gzrilknur Derinaras çok sevindim canım senin adına 🥰 rabbim aratmasın bi daha. Çok zor bi süreç. Bende yeni klomene başladım. Bana da dua eder misin 🙏❤
Derinaras Gzrilknur ederim tabiki doktorum bu ay tedavi uyguladığım 4 kişiden daha olumlu sonuc aldım dedi
MihmininAnnesi Derinaras canım bende ilk kan testini yaptirdigimda 83.87 çıkmıştı. Şu an ayağımda sallıyorum bile bebişimi 5 aylık oldu 😊😊 hiç sıkma canını değerin çok iyi :)
Minedy Gazell " Ben bu markaya güvenmiyorum. Ya başka marka bi test daha yapın YA DA KAN VERİN! 🤗 " yorumunun nesi boş anlamadım!?! burda herkes, hanımefendinin yaptığı test pozitif diyorsa da kan testi verin demiş!?!
Minedy Gazell @Derinaras yaptığım yorumla hevesiniz mi kırıldı? Ben üzülmemeniz açısından ya testi tekrarlayın ya da kan verin dedim. Bnu da şundan dedim. Daha önce bi ay iki kere test yaptım ikinci çizgi çıktı ikisinde de. Beklenilen istenilen bi bebekti ya eşimle nasıl mutlu olduk. Ama kan testi verince çıkmadı. Çok kötü üzüldük. Böyle yaşamanızı istemediğimden öyle dedim.
Serencakarli Derinaras bende bu testin aynısını yapıp öğrenmiştim hamile olduğumu allah kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin 🙏
Derinaras Gzrilknur güler canım güler eşinde bi problem yoksa inanki oluyo bak ben ilk kullandığımdada oldu simdi ikinciye kullandım yine hamileyim allah kucağımda görmeyi nasip eder insallah bu sefer ❤️
Derinaras Merve2332 yaa ne güzel banada nasip olcakmı diyorum ozamanlaro görmeyi ilki kötü sonuclanınca 😔
Nero1 Derinaras merhabalar bebeğiniz hayırlı olsun çatlatma iğnesinden sonra ne gibi belirtileriniz oldu acaba?Bilgilendirebilirmisiniz?