Susam14 bende daha önce yaptım hamile değildim o direk negatif cıktı benim esimede bunu vermisler gebelik testi isteyince benimde 7 gün gecmisti kesinlessin diye bekledim hani yoksa yoktur bu kadar beklemeden sonra ümitlenmem dedim ama erken yaparsam negatif cıkarsa ya bekleseydim diye kafamda deli sorular olurdu sürekli testi tekrarlardım o yüzden en iyisi beklemek dedim ilkinde cok aceleci davrandım hemen öğrendim ve kürtajla sonuclandı bu sefer daha sakin ilerliycem ve bencede bu kadar beklemeye göre yanlıs olucağını düsünmedim canım bende ☺️