Rknvlkn Melisecmel iyi şükür 21 haftalık olduk hazırlıklar son gaz devam dün deterjan krem şampuan gibi bakım malzemelerini aldım sürekli onları kokluyorum 😊
Saratln Melisecmel Çok şükür iyi gidiyor biraz kilo alımını durdurabilsem daha iyi olacak 😐 21+6 haftalık olduk perşembe kontrolümüz var 1 ay oldu özledim..😊
Merius Ay bu beklemeler cok can sıkıcı dimi insan 1 Ay gormeden nasıl dayanir ki 😑 ben o yüzden hem devlete hem özele gidiyorum iki randevu arası da aşağı yukarı 10gun görüp geliyorum 😊💜
Xmom 20+4 olduk biz de.. büyüyoruz artık tekmeler çok belirginleşti içim çok daha rahat 🌹 alışveriş işine daha tam girmedim gördükçe alıyorum şimdilik.. öyle sanıyorum ki gebeliğimin en keyifli zamanlarındayim❤