Merhaba Güzel anne adayları son 1 aydan fazladır cok fazla kasık ağrısı yaşıyorum 😞 bazen yürürken bile yürümekte zorlandıgım oluyor yada ev işlerinde bir gün iyi bir gün ağrılı anlayamadım doktorum en son bu şikayetlerimden dolayı vajinal muaneyede yapmıştı erken dogumu tetikleyen bir durum var mı diye yokmus suyumda vb de sorun yok bugünde tahlil icin gittiğimde gene kontrol ettiler sorun yok tahlillerimi bekliyorum , sizce neden olabilir bu kasık ağrısı cok acıyo canım bazen 28+5 teym bu arada bilgisi olan warsa yazablrse sevınırım bu arada magnezyum balım yagı ve demir hapı da kullanıyorum