Merius
12 +3 im bende 8 Kasım 2019 hayırlısı ile ama sezeryan olucam büyük ihtimal Ekim sonu Kasım başı diyelim Cuma günü gittik ama benim yaramazda yüz üstü yatıyordu poposunu gördük habire 1 ay sonra çağırdı 16. Hafta da bakalim insallah o zaman gösterir 10 yaşında bi oğlum var gönül ister ki bide kızım olsun ama Allah im ne verirse sağlıklı olsunlar da inşallah evlat evlattır ha kiz ha erkek....