TubaBulat68 14+1 de özeldeki doktorum %90 erkek dedi, 16. Haftada devlete ilaç yazdırmaya gittiğimde %100 kız dedi, bi hafta sonra tekrar özeldeki doktoruma gittiğimde %100 erkek dedi. Ayrıntılı ultrasonu bekledim ayrıntılıda da erkek olduğunu öğrendikten sonra alışverişe başladım. Bazen bu tür yanılmalar olabiliyor😌