nur1u 39 haftadan selam 😂 bende bi ara aynı şeyleri düşünüyordum hatta eşime bana bişey olursa oğlumuza iyi bak annem veya ablam baksın falan dedim cok kızdı eşim saçma sapan konusma diye allaha şükür atlattım o durumu artık beklıyoruz ne zaman gelıcek nasıl gelıcek sancılara dayana bılecekmıyim evde gün boyu tekım annem cok yakın değil uzakta değil sancım gelınce tek basıma mı gidicem hastaneye ne yapıcam şimdi bunların korkusu sardı her an doğurabılırım çünkü