Funda1907 sadece hastayken değil normal zamanda da soğuk meyve yeme çok kötü yapabilir gebelikte hastalığa davet çıkaran hiçbişey yapma canım , nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama hava soğuksa mesela pantolon veya eteğinin altına sıcak tutan bi kilotlu çorap giy ki bacakların falan hep sıcak dursun .. bunlar çok önemli üşütmemek için herşeyi yap , ben hep sana bu dediklerimi yapıyorum hamdolsun hiç nezle olmadım bu sene