Fatmaa123 Şehir hastanesinde yakın zaman da bi arkadaş doğum yaptı ve hiç memmun değil di zaten doğuma doktor hiç bir şekilde çıkmıyormuş ebeler ilgileniyormuş oda sanş işi ama 4 cm açıklıkla doğum masanına almışlar sezaryen istemiş kendisi ebeler kabul etmemiş 15 tane dikişi vardı ilgi alaka sıfır dedi. Bnde çok tereddütteyim söylenenler birbirini tutmuyor bazıları çok memmun bazıları bi daha asla gitmem diyor.