ase Arkadaşlar merhaba. Hamileyken boğaz ağrısı, burun akıntısı, alerjik reaksiyonlar, soğuk algınlığı gibi durumlarda neler yaptınız? Dr sadece vitamin veriyor. Boğazım çok kötü, genzim de dolu. Tavsiyelerinizi rica etsem?
etugce ase bana bol su, yatarken odada ıslak havlu ve ballı sıcak su dedi boğaz kuruması için. Enfeksiyon yok hamilelikten burun şişmiş dedi tuzlu su çrk burnuna dedi, baya azaldı ama devam ediyor hala
Meryem2200 ase canim bende cok kotuydum acile gittim doktor hamile antibiyotigi verdi 2 gun ictim rahatladim istersen sende git acile mutlaka yazarlar
Vildanpasal61 ase Kaç haftalıksın canım ben 20.haftamda griptim boğaz ağrısı burun tıkanıklığı akıntısı herşey vardı doktora gittim sadece parol içebilirsin dedi oda ateşin olduğu zaman birde imumax bitkisel burun spreyini verdi hamile olduğun için sadece bunu verebilirim dedi doğal yoldan ise nane limon kaynatıp ya da ıhlamur kaynatıp içine çok az bal damlat iç ve yorgan altına girip terlemeye çalış emin ol rahatlayacaksın
ase Tamam Tamam Evet gittim. Sadece vitamin verdi. Bir de ateş olduğunda parol. Doğal yolla bişeyler yapılabilir mi? diye danışmak istedim. Normalde çok alerjik bir bünyem var solunum alerjisi. Ara ara antihistaminik alırdım hep. Şu an hem grip hem alerji karıştı. :(
ase Evet gittim. Sadece vitamin verdi. Bir de ateş olduğunda parol. Doğal yolla bişeyler yapılabilir mi? diye danışmak istedim. Normalde çok alerjik bir bünyem var solunum alerjisi. Ara ara antihistaminik alırdım hep. Şu an hem grip hem alerji karıştı. :(
ase etugce Ballı su içtim ve tuzlu su çektim burnuma. Devam edeyim inşallah iyi gelir. Çok teşekkür ederim.
Durucukkklllll Ihlamur iyi geldi bana limon balla içine ekledim birde D Vitamini içtim o toparladı beni
ase Durucukkklllll Aa D Vitaminime bakılmadı epeydir. Kesin düşüktür. Yarın ıhlamur da alacağım. Teşekkür ederim.
ase Meryem2200 Doğal yöntemlerle azalmazsa tekrar görüneceğim bir dra. İnş gerek kalmak. Çok teşekkürler.
ase Vildanpasal61 Spreyi ben de sorayım, en azından rahatlatır. 11. haftaydım. Çok geçmiş olsun sana da. Sağlıkla kucaklayalım inşallah.
Fatmaykt ase bende yeni iyileştim boğazım için zencefil bal önerdi doktor günde 3 çay kaşığını geçmesin dedi bide bi bardak ıhlamur içtim şişlik vs varsa eczaneden ıhlamurlu pastil aldım oda baya rahatlattı
Tomurcuk18 Ihlamuru günde 2 bardaktan fazla içme. Ben hasta olduğumda limon yemiştim çünkü parol dışında bise vermemişti doktor bana. Bir de rahat nefes almak için başucuna soğan kes koy baya fayda ediyo.