AslEzg Arkadaslar herkese merhaba . 38+2 günlük hamileyim , allah nasip ederse bir prenses bekliyorum . Lakin diş ağrısından mahvolmuş bulunmaktayım . Fikri olan varsa lütfen bilgi versin 🙏🏻
B-P-R AslEzg bende surda duraym 35+6ym bende Diş Ağrısı bende De Var Diş etlerim Ağrıyo Okadar açık Şişmiş ki Nasıl Gecicek Bilmiyorum
GizemC AslEzg canım bende 38+6yım bir haftadır mahvoldum diş ağrısına ağlamaktan.dogumu bebeği düşünemez hale geldim karanfil yagı sirkeli tuzlu su ve doktorun verdiği antibiyotikle 1haftada zor geçirdim.dua ediyorum şimdi tam doğum zamanı tekrar aramasa diye inşallah geçer seninki de
Gamzetoklu AslEzg çok geçmiş olsun öncelikle aynısını yaşadım ilaç kullanmamak için çok araştırdım Nar suyu mucizesi bana iyi gelen. gargara yapıyoruz bir kaç kez, tükürüyorz sonra yutmuyorz..bana çok iyi gelmişti dilerim sizede şifa olur🙏🏻
Emineakdg AslEzg benim de diş agrım var çok erken başladı kefir iç canım bide yoğurt bebek senden kalsiyumu çektikçe agrın oluyo beni kefir ve yoğurt rahatlattı dene bence belki sende de faydası olur
AslEzg B-P-R Ne yaptıysam olmuyor . Parol dediler artık o da kesmiyor . Ağlaya ağlaya uyuya kalıp uyanıp hala kulağa kadar ağrı vurması çok kötü 😒
AslEzg GizemC allah hepimize sağlık ve kuvvet versin . Gerçekten çok zor ve dayanılmıcak bir hal alıyor .
hunilimom AslEzg diş ağrısını hamilelikte çok çektim gargara yapıyorum sirke ve karbonat ile biraz rahatlıyor belki sizede faydası olur karanfil vs hiç fayda etmedi
Simge06 AslEzg aynı dert bende de var canım dayanılacak gibi değil dayanamayıp acile gittim bi gargara ve karanfilli bir krem verdi bebekler diş çıkarırken veriyorlarmış onlar rahatlatıyor doktoruna bi sor istersen geçmiş olsun