Meldadlk şuanlık haftasıyla uyumu iyi canım çok şükür onda bir sıkıntı çıkmadı. Sadece bebeğe kan akışını sağlayan damarımda sol tarafta tıkanıklık var dedi doktor. Sağdaki iyiymiş. O yüzden 32. Haftaya kadar kullanmam için coraspin verdi kan akışını hızlandırır bu dedi bebeğin gelişimi yavaşlamasın o yüzden veriyorum dedi. Bundan sonra kontrole geldiğinde daha ayrıntılı inceleriz daha iyi kontrol ederiz bebeği dedi . Ben yine de tedirgin oluyorum o yüzden sordum sizlerede etkisini gördünüz mü diye