Merhaba arkadaşlar nasılsınız 😇 geceleri sıkıntım sırt üstü yatarken daha rahat uyuduğum artık 28+2 oldum şimdiden sağıma soluma yatamıyorum. Bacağımın arasına yastık koyamıyorum daha rahatsız oluyorum bi şekilde uyuyup kalınca gece uyanınca sırt üstü oluyorum kendimi şartladığımdan uyanıyorum. Birde sabahları uyanınca gerinmek istiyorum bazende gerinirken buluyorum kendimi karnımı sıkıyorum bi sıkıntı olur mu 🤔