Serenulkaya Meldaa55 aynı ben braz yorulsam sancım basliyo yalanci sancı dedı doktor bebek asagı baskı yapıyormuş poposuyla ondan agrın oluyo dedı
2cocuk2kopek Deni acilma henuz baslamamisti sancilar kasilmalar baslamisti rahim agzi kisaligi 28mm inmisti ve bebek yeterince asagi inmisti. O guni hastanede gecirdim serumlar igneler ilaclar falan . Ilavlara hala devam ediyorum
efsanee_ Yasemincifci bnm doğum 15 haziran görünüyo bn bunu ilk nette baktım otomatik hesaplayıcıdan sonra dr da aynısını söyledi
Yasemincifci efsanee_ allah yardımcınız olsun bencede vardı hol şu ile atlattım şükür biraz akıntı varmış oda normalmiş gebelikte
efsanee_ Yasemincifci ben suyu en fazla 2 lt içebiliyorum ya oda yetmiyo demekki sürekli tekrarlı antibiyotikler bile fayda etmiyo artık 😕 allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏
Sinem11 Ecehan benimde suyum fazla ve bu yüzden bebek cok hareket ediyo yeri genis oldugu icin😁 doktorum daha cok catlarsin daha cok sisersin daha cok hareket eder ve 20 gün falan erken alabiliriz dedi bende şeker yüklemesi yaptirdim cikmadi