avukathanim Canım bende 39+3 teyim.Normalde hep kabızlık yaşardım şuan günde iki kez ve sürekli aşağıdan bi akıntı.Normal sanırım son zamanlar bebeğin baskısından vs.Adet ağrısı gibi bi ağrı olabilir.Bende yaşıyorum şuan ama düzenli bir sancılanma olmadığı sürece doğum sancısı olmuyor .Ne zaman adet ağrısıyla nst ye girsem doğum sancısı çıkmıyor .Hazırlık galiba 😟