Gulcan123 Kızlar 26 haftalık gebeyim, bazen idrara çıktığımda beyaz renksiz jelatin gibi birşey geliyor idrarımı yaparken. Daha önce doktorum progestan kullandığım için olduğunu söyledi ama yaklaşık bir aydır kullanmıyorum. Böyle bişey yaşayan var mı endişeliyim
Ezocelik Gulcan123 canım böyle ince kısa beyaz ip gibi şeyler mı geliyor. Benden de arada bir geliyor ama doktoruma bi türlü soramadım.
Vildanpasal61 Gulcan123 Canım ben 4-5 gündür progestan kullanıyorum dediğin gibi afedersin idrarımı yaptığım zaman beyaz jelatin gibi bir şey geliyor ilaçtan olsa gerek diyorum sen kullanmayı bırakmışsın bilemeyeceğim yine doktoruna sor canım
Gulcan123 Ezocelik evet canım aynen öyle. Ben daha önce doktoruma sorduğumda kullandığın progestan ilaçtan dedi ama şimdi onu da kullanmıyorum neden oluyor bir fikrim yok 😔
Ezocelik Gulcan123 ben progestan kullanırken gelmiyordu canım gerçi ben ağızdan aldım progestonu. Ben idrar testi verdim doktoruma gittiğimde sorarım hele ne diyecek.
Gulcan123 Vildanpasal61 şimdi araştırdığıma göre hamilelikte hormon değişimlerine bağlı yada idrar yolu enfeksiyonunda oluyormuş maalesef
Vildanpasal61 Ezocelik Canım ağızdan aldın mı gelmiyor bi kaç gün öyle kullandım çünkü ancak vajinal yoldan aldın mı geliyor jelatin gibi bir şey
Gulcan123 Ezocelik vajinal yolla kullanıldığında geliyor sanırım canım ama bazende hamilelikte normal kabul edilebiliyormuş. Bazende idrar yolu iltihabı olanlarda oluyormuş benim ki ondan sanırım testlerde çıkmıştı zaten
Ezocelik Vildanpasal61 ben ağızdan aldım ama arada bir geliyor canım. Hem zaten 4 ay önce bıraktım progesteronu. Şimdi 8 aylık hamileyim. Idrar testi verdim sonucum çıksın doktoruma soracam
Vildanpasal61 Gulcan123 Geçmiş olsun canım yüreğini ferah tut dikkat edersin doktoruna gittiğinde illa ki idrar testi yapar sana ona görede iltihap varsa önlemini aldırır Allah herkese sağlık sıhhat versin 🙏
Gulcan123 Vildanpasal61 sağol canım benim aslında daha yeni testlerim yapıldı ilaç da vermişti ama tekrarladı sanırım en kısa sürede önlemimi alayım ☺️
Gulcan123 Mehlikan1 olabilir kuzum bu hafta kontrolüm var bakalım sorarım sizleri de bilgilendiririm inşallah
Vildanpasal61 Ezocelik Bende 29.haftamdayım umarım en kısa zamanda bende kullanmayı bırakırım Allah herkese sağlık sıhhat versin hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza 🙏
Ezocelik Vildanpasal61 Amiiin canım benim sende en kısa zamanda bırakırsın inşallah Rabbim yavrularımızı bize bağışlasın sağlık sıhhat versin onlara 🙏🙏