_Haticeee benim bütün testlerimi yaptı doktor enzimlere ve safra sıvısına baktı hiç bir şey çıkmadı. Krem verdi kasınan yerler için hiç bir etkisi olmadı. İnternetten arastırdım puppp diye bir hastalık cıktı. Göbeğimdeki catlakları görseniz şoke olursunuz. Kaşıntıdan dolayı catlakların içinden bezeler cıktı rengi de koyulastı göbeğimin. Ellerim ayaklarım sırtımda suciceği kızamık gibi kızarıklıklar oldu. doktorum dermatologa yönlendirdi. Ama bunun cözümü sadece doğum yazıyor her yerde 😔