Slmzhnm güle güle kullan canım, tam da vazgeçmek üzere idim😳 kimse cvp yazmayınca. Bugün de Pierre cardindin Gubi Travel arabasını beğendim. Dışarıda gördüm derken mağaza falan mı cnm. Bildiğim kadarıyla hep internet üzerinden satış. Birde arkadaşın biri yazmış biraz Büyüyünce kullanamaz diye. O da kafama takıldı. Ama ben hala aşığım 😁 kiwi egg arabaya