nurden kızlar 23+5hamileyim bugun ayağım takıldı yere düştüm bişeyim yoktu o an bilmiyorum onunla ilgisi var mi ama şimdi karın altı sağ taraf kasılmam var geçmek bilmedi normal mi ya da düştüm diye hastaneye gitmek gerekir mi
Gulsahural nurden o güzel bi şekilde korunuyor ama bence yine de git ne olur ne olmaz içinde sıkıntı olmasın hem
Esrarse nurden bende düştüm dizimin üstüne bayırdan inerken 😂😂😂😂 çok şükür birşey olmadı kanama falan ama için rahat edicekse doktora gözükmelisin
Tamam nurden ben 16’da düştüm.Hiçbir şey olmadı ama doktorum 1 hafta travmaya bağlı kas ağrın olur dedi.Gerçekten düşerken kaslarımı çok sıktığım için 3 gün ağrı oldu.Sizin de yine de kontrole gitmenizi öneririm.