Umranoguzyazar Merhaba annişler inanamasamda 31 haftalık oldum 2ayım kaldı inşallah, medicine hosptlde doğum yapan varmı orya gidiyrm kntrole ama ne veriyolar, doğum fiyatı nedir hastaneden memnun kaldnız mı lütfen paylaşırmısınız..
Slinn Umranoguzyazar bağcılar kirazlıdaki medicineden mi bahsediyorsunuz? Bende oranın muayene ücretini merak ediyorum ne kadar acaba
Umranoguzyazar Bağcılar kirazlıdaki evet , 2aydır gitmiyrm baya dktrları var oranın hepsnin fiyatı aynı mı bilmiyorum ama ben 75tlye gidiyodum sigortalı
Slinn Umranoguzyazar aaa iyimis ben nisa hastanesine gidiyorum da 90 veriyorum muayene ücreti medicine daha pahalıdır diye düşünüyodum oraya mı geçsem acaba ☺️🤔
Gulsumkeremsuat Medıcıne gidiyorum arkadaşlar de Yasemin Ercan gündemir çok memnnnum rabbim nasip ederse inş Alalhın izniyle 3 hafta sonra Doğumum burda benim doktor muayene ücreti 100 tl Nuriye hn var o 100 Züleyha. Hn da 100 digerleri bilmiyorum ama 75 galiba Doğum ücreti sezaryan 2500 dendi SSK lı ama şimdi zam gelmişmidir bilmiyorum