Rabiayz SweetB canım ben ilk hamileliğimde deli gibi limon yiyordum uykudan kalkıp limon yiyip uyuyordum hatta üstüne tuz döküyordum acayip güzel oluyor🙈🙈sonunda da oğlum oldu Şimdi kızıma hamileyim aşırı tatlı seyler canım cekiyor
Nerm7n SweetB Hiç takılma öyle şeylere uymuyor canım. Ben tatlı da çekti ekşi de yani baktığım zaman normal çekmelerdi. Normal insanken de canımız çekmiyor mu bişeyler öyle işte... hepsinden yedim. Kızım olacak nasipse 🐣🙏🏻🧿
Vildanpasal61 Sengulkrgz Azaltayım bende korktum şimdi zaten ablam uyarmıştı son haftalara girdiğinde limon yemeyi kes demişti kanı sulandırdığı için ben şimdiden keseyim en iyisi teşekkür ediyorum canım 😍
EcemAlptkn Sengulkrgz ben erikten tut limon turşu ayva az tatlı tükettim şuan erkeğe hamileyim canım 😁
SweetB haklisinesracim ben de 11. Haftada sakın ümitlenme ama erkek olabilir dedi ben de kız istiyorum bakalım bu cuma gideceğim kız erkek mi göreceğiz rabbim hayırlısı ile gönlümüze göre verisn
haklisinesracim emnl ultrasonda çıkıntı gördüğünü söyledi. Erkek diye eşime bana soyledi benim hissim kizdi. Inanmadim özelde iyi bi doktor var cinsiyet konusunda hiç yanilmamiş renkli bakıyor. 18 de ona gittim istanbulda kız dedi
emnl haklisinesracim aynen işte banada öyle dedi bende hayırlısıyla kız istiyorum bir oğlum var 14. Hafta Dayım bir ay sonra gel dedi ben nasıl bir ay beklicem
Sevvaldal SweetB O tahminlere çok güvenmemek lazım. Ben suyu bile limonsuz içemiyordum. Kışın ortasında limonlu dondurma yedim en çok ve tatlıdan midem bulanıyordu. Ama oğlum olcak Allah izin verirse🙏💙🧿