Melikenlc Arkadaşlar size bisy sormak istiyorm ilk dogumumda sancim hic gelmedi ve gunum geçtiği icin suni sanciyla dogum yaptm smdi 20 haftalik hamileyim ve yine ayni sancim gelmez mi acaba
Berraaa18 Melikenlc Benimde ilk çocuklarım 43 haftada doğdular o da suni sancıyla oldu yoksa gelecekleri yoktu 3. De aynı suni oldu şimdi bunda 40+2’yiz buda suni olacak heralde
Melikenlc Berraaa18 yani kendiliklerinden gelmeye niyetleri yok damar yolundan mi vermişlerdi size sanciyi