Merhaba hanımlar ben 18+3 gebeyim nasipse bir kızımız olacak ama gebeliğimin 2.ayından beri aşırı şekilde sırt ağrısı çekiyorum irleyen haftalarda buna bel ağrısı da dahil oldu yani bel derken tam kuyruk sokumundan aşağı ve sol taraf adım atamayacak derecede.. bacaklarım ve kollarım omuzlarımda da ağrılar yaşıyorum böyle olanınız varmı?? aşırı yorgunluk hiç bir iş yapamama vs kendimi tanıyamıyorum gerçekten. Çalışıyorum ve eve gider gitmez yatmak istiyorum hem gebe olup dışarılarda gezenlere şaşıyorum bi ben mi böyleyim diyorum dün dışarı çıktık fakat herşey üstüme gelir gibi oldu ağrıdan duramadım eşim arabada masaj yaptı biraz kendime geldim.. Hep uzaktan bakıp geçerdim hamilelere ama çok zormuş yaştan ötürümü bilmiyorum 34 yaşındayım ilk gebeliğim.. Allah hepimize yardım etsin biran evvel kurtarsın inşallah..