Giizem55 korkutmak için yazmıyorum yanlış anlamayın ama görmeyen doktorlar var ben kanama ile gittiğim halde bişey yok diyip duruyordu. Evet usg ile ve alttan muayene ile kontrol etmeleri lazım. Şimdi tekrar hamileyim serklaj yapıldı ancak bir kaç gün yaşadı bebeğim ve bizi mahvetti. Önlem alın başka doktorlara gidin ihmale gelmez bu durum