Neslihans İyi aksamlar cok soruyorum ama kusura bakmayin , hergun farklı agrılarım oluyo bigün kasık mide mide çözemiyorum doktorada gidemedim 2 hafta once gıtmıştm en son herşey normaldi 2 gün sonra tekrar gitcem ama normalmı bılemıyorum şiddetli degil çok uzunda sürmüyor ama agrıyorr bide üstüne grıp oldum ölmek üzereyim ne zormuş😔😔😔
DnzNhr Neslihans mide ağrısıdır o mide hapı verir doktor eğer rahatsızsan ben fomadin ve rennie kullanıyorum gayet iyi geldi👍🏻