Alya55 Merhabaa Kizlarr. 6+4 haftalıkken kontrole gttm. Yolk sac görüldü. Embriyo görülmedi. Haftaya çagirdi doktor. Siz kaç haftalikken duymuştunuz kalp atişını 😞
milayerli 6+4te bebekte kese de kalp atışını da gördük duyduk canım bence sen 6+4 değilsin geç döllenme olmustur. Yolk kesesi varsa bebekte vardır mutlaka merak etme. Önce kese görünür sonra yolk kesesi sonra bebek sonra da kalp atışı canım sıralama böyle. Bence haftan yanlış
Alya55 milayerli Cevabn icn teşkkr edrm canım. Doktor olumsuz bisey demedi. Ama ben hic durmadan onu dusunuyorum malesef.
Feeling07 Yolk kesesi varsa eğer korkmayın bebek oluşcak demektir yolk olmasaydı o zaman korkun derdim hiç strese girmeyin ben çok geç duydum kalp atışını falan doktor yolk kesesi var oluşur korkma demişti 😊
milayerli Alya55 bebeği gördükten sonra yeniden hafta belirler kötü bir durum yok zaten canını sıkma için yolk kesesi varsa bebekte vardır çok stres yapma etkilenmesin bebeğin 😊