Beyzaelik valla ben 28 de hazir ettim erken dogum olur diye. Zaten her seyini buzdolabini posetlerine bezlere sarip oyle yerlestirdim cantaya. Cantasinin icinde tozlanma ihtimali yok yani. Bir tane 10 lu 2 te 5 li hastane cikisi. Bir kalin bir ince battaniye. En az 10 tane bebek bezi, muslin bez, kullanat altacma ortusu, islak mendil, agiz mendili, ekstra sapka ve eldiven ve onluk, yedek alt, cay bardagi ve cay kasigi (hastanemiz biberon ve emzige karsi oldugu icin emzirememe durumunda istiyor), puset, yelek, patik, corap, bi tane ic zibin takimi. Pisik kremi bebek taragi falan da koydum gereksiz olabilir ama bunlar. Kendime de bir pijama 2 gecelik takim, terlik, 3 tane alt ic camasiri, emzirme atleti, emzirme sutyeni, kadin pedi, tarak, dis fircasi ve macun, seyahat boy sampuan ve dus jeli, yedek kalin polar bir sabahlik, makyaj cantasi, corap, yuz ve dus icin havlu. Bazi kadinlar oncesinde ama cogu kadin sonrasinda dus almak istermis onun icin koydum kullanir miyim bilmiyorum. Benim cantamda bunlar var.