Busracakmak Selam kizlar 25+4 boğaz ve diğerlerimi usutmusum o yüzden KLAVUNAT -BİD 1000 mg adlı antibiyotik verdiler sizce kullanmalı mıyım ?
Modies Busracakmak merhabalar b grubu antibiyotikler bebeğe zarar vermiyor. Aıgmentin gibi. Doktorunuz verdiyse ihmal etmeyin. İnanın iltihap enfeksiyon daha çok zarar verecek durumda demekki . Çok geçmiş olsun
Aysingeldiislerdegisti Busracakmak tabikidd kullanmalısın. Ltihap antibiyotikten daha teklikeli. Senin kalbine inebilir beynine gidebilir bebeğine gidebilir ve buralarda iltihap öldürücüdür. Sakın ihmal etme doktorunun bizden daha iyi bildiğini unutma
EnginDenizim Busracakmak doktorunuza guvenip mutlaka kullanın ilacınızi antibiotik enfeksiyondan daha masum emin olun
25agustos Busracakmak bu ilaç etkili ama kaşıntı akıntı yapmıştı bende çok kötü. Başka bir doktora daha danış. Mümkün olduğunca kullanmazdım ben olsam
Busracakmak 123annecim benimde aynı ses soluk yok ve öksürük çok fazla ama cesaret edemedim kullanmaya 25agustos teşekkür ederim
123annecim Busracakmak bende şuan aynı dertten muzdaribim canım o yüzden bende antibiyotik kullanıyorum çünkü benim Boğaz faranşit olmuş ve ses denen şey yok 😔