Tazeanneadayii Kaçıncı haftada nst ye girdiniz kızlar 32. Haftamdayım 34 te randevumuz var acaba 34 te nst bağlanır mı
Yusbur Tazeanneadayii yok canım herşey yolunda ama 30 da başladı burdaki devlet hastanesi 30 da bağlamaya başlıyormuş sanırım
Uyusanne Tazeanneadayii 35. Haftada girdim canım ilk defa. Ama galiba doktora ve hamileliğe göre değişiyor diye tahmin ediyorum.
EnginDenizim 30 haftalık ilk baglanmisti 35 haftaya kadar ama 35 haftadan sonra her hafta çağırdı nst için