Yunusilan Kızlar mantar ve enfeksiyon olduğu için bana zalaın fitil ve zalaın krem verdi nasıl nasıl kullanıcam kremi bilmiyorum ilk defa kullanıcam fitili hiç bilmiyorum bide o kremids içeriyr mi dışına mı sürecem napıcam bilmiyorum yardım olun
NazHzl Yunusilan aa ben kullandım hiç korkma acımıyor hemende geçer çok rahatlarsın. Fitili iyice ittir ki ısınıp akıyor çok dışarıya gelmesin işe yarasın. Kremide dışına sür içeriye değil
Yunusilan NazHzl çok sağol ya daha hiç kullanmadım kremids içine mi sürülüyor falan anlamadım. Peki sen kullanınca işe yaradı mı geçti mi
NazHzl Yunusilan geçti baya etkili fitil ve krem. Kremi daha uzun süre kullanmıştım ama mutlaka doktora sor kaç gün kullanacağını. Bende aşırı yanma kaşıntı ve hatta şişlik vardı 2 güne rahatladım ve geçti. Çok geçmiş olsun bu arada❤️