Sebepsiz olabiliyor canım malesef bilinmeyen çok durum var insan hayatında. Bunları düşünüp kafanı yorup strese girme lütfen. Sen bebeğinin düzenli kontrollerini yaptır, hareketleirni takip et gerisi rabbime kalmış. bu arada arkadaş korkuları olduğu için soruyu sormuş abeste değil sorunun başlıktan konusu belli hoşlanmayan es geçsin kimse kimseyi kırmasın. Yaşanılan acılar öyle bir soruyla akla gelmiyor ayrıca kimse sormasada o acı kişinin içinde hep canlı merak etmeyin. Rabbim herkese kaybı için sabır versin. Sevgiler...