Babyyy Arkadaşlar 25haftalık hamileyim son zamanlarda bel ağrım başladı uzun süre ayakta kaldığımda temizlik yaptığımda belim çok ağrıyor bu haftalarda bel ağrısı normal mi acaba
espalp Babyyy organlarımızın yeri bile değişiyor nerdeyse bel ağrısı yaşamamız çok normal. Ben bütün gün ayaktayım işte sürekli bel ağrısı yaşıyorum🤦🏼♀️
25agustos Peri777 maden suyu içiyorum hergün. Plates topuyla egzersiz yapmaya çalışıyorum hafifliyor gibi biraz
Babyyy Ben korktum biraz erken doğum belirtisi olabilir mi diye ama içimi rahatlattınız bel ağrısında yalnız değilmişim sağlıkla alalım kucağımıza da çekilen bütün ağrılar unutulur
Peri777 25agustos daha yeni ogrendim hamile oldugumu ikinci hamileligim ama ilkde boyle olmamiwdim 2defa duwuk yaptim ondan ola bilirmi acaba ya doktorda wimdiden agrimasi normal degil diyor ama
Habibee Babyyy Ağrılar normal canim dün benimde sol tarafima aşırı ağrı girdi belimle beraber doktora gittik bebek sol tarafa toplanmış dedi ağrılar normal dedi
Babyyy Zeynep7777777 biraz daha azaldı dikkat ediyorum uzun süre ayakta kalmıyorum yada çok oturduysam biraz geziniyorum iyi geliyor hafifliyor