Sibel92 Merhaba hanimlar göğüs ucumda et beni gibi şeyler oluşuyor mınık mınık başına gelen varmı gebelik süreciylemi alakalı yoksa bendemı sıkıntı var
Haticemus Sibel92 bende de oluyor kahverengi renginde doktor normal dedi sadece çoğalmasını takip et dedi
Pnrarvn Sibel92 bir emzirme danışmanının yazısında okumuştum bebeğinin seni tanıması için gögsünde çıkan izler diyordu memenin yapısı bebeğin emerken rahat tutabilmesi için minik pütürcükler haline geliyormuş
Haticemus Sibel92 koparma sen elleme hamilelikte olur dedi doktor hatta benim kahverengi kısmında da çıkıyordu
Sibel92 Haticemus benımde orada cıkmış dokunmıyım bari zaten vucuduöda değişik şeyler çıkmaya balşadı bacaklarımda da lekeler çıkıyor
Haticemus Sibel92 hamilelik lekesi denen seyler oluyor ya bence normal tabi sen gene de çoğalırsa doktora git mesela benim de boynum kıvrım yerleri sanki kir varmış gibi olmaya başladı 🙈
Sibel92 Haticemus bende hep yüzde lekelenme duymuştum vucutta hiç duymadım kendımınkine şaşırıyordum senınkıde değişikmiş kac haftalıksın
Pnrarvn Sibel92 vücudumuz değişikliklerle bebeğimize hazırlıyor kendini sanırım bende okuyunca şaşırmıştım inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizç kucağımıza