Gizmm5 Kızlar kısmetse 3 ay sonra dogum yapıcam bebek arabasımı alsam bastonlumu karar veremiyorm deneyimli kisiler varmıı fikir verecek?
bengiben Gizmm5 baston biraz daha büyüyünce rahat olur bence küçükken çok zor geliyo bana. Ben travel sistem alıcam.
Smiley87 Gizmm5 ben ilk çocuğumda normal çift yönlü bebek arabası kullanmıştım ama pişman oldum çok ağır ve kapanınca çok yer kaplıyor. Yenidoğan uyumlu sırtı tam yatan bastonları tavsiye ederim , 2. Ye öyle aldık biz 🤩
Deletedmom277 Gizmm5 baston genelde 1 yaşından sonra daha rahat oluyor ben travel sistem aldık oğlum 10 ay 24 günlük 2 ay sonra bastona geçeceğiz çünkü artık sığmıyor
Merveplnc Gizmm5 casual vista bebek arabasına bak cnm çok kullanışlı ben onu alıcam inşallah gidip baktım yenidoğanda puset kullanıp daha sonrasında baston şeklinde kullanıcam puset arabaya takılıyor harika bence
Gizmm5 bengiben ben zaten sürekli kullanmicam genelde heryre arbayla gidiyoruz ara ara gezdirmrk için falan kullancm
Yasemin44 Depresif_polyanna casual vista torna aldık geçen e bebekte indirimdeydi hem baston hem travel
Deletedmom277 Gizmm5 Hayır daha küçük travel sistem daha büyük. Baston katlandığı zaman daha küçük oluyor