zehra95 Kızlar birsey sormak istiyorum en son 18 martta ilaçla adet oldum ve sonrasında hsg çekildim ve hala adet olamadım tahmini adet olacağım zamandan 1 hafta önce vitaminlere baktirmak için kan verdim beta ya da bakın dedim 0.28 çıkmıştı bu şekilde olup hamile kalan var mı ben sanmıyorum ama pco da olduğu için de çözemedim durumu bundan öncede çok düzensiz oluyorum işte bi umut yardimci olursaniz sevinirim
Tgbanne zehra95 reglime 6 gün kala 0.100 dü , negatif dedilerdi , şuan hamileyim . ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN , Allah isteyen herkese sağlıklı bebek versin 🙏🏻
Iremgokce Eğer olmadıysan bir umut vardır canım benim adetim hep düzenlidir adetimin geciktiği üçüncü gün 0,45 çıktı negatif geciktiği 11nci gün 43,75 ve hamileyim takipte kalllll