Eliif Merhaba bende 26.4 günlük hamileyim temmuz ortası sonu gibi doğum görünüyor dedi doktorum iki günden beri bebek harekrtlerini çok hafif bir şekilde beli belirsiz göbek deliğinin altında hissediyorum öncesinde göbek deliği hizasında oluyordu siz de de böyle mi
Cankusssssss ozguneygul düz renk t shirt sipariş ettim internetten harflerini de tuhafiyede keçe harf vardı öyle aldım buraya resim yüklemeyi bilsem atardim🙈
Kalphanem Aysegul18 son 91 gün şükür :) korku yok hiç belki biraz zaman geçince olcak bilmiyorum , ilk defa bugün sabahtan beri belim ağrıyor o kadar 🌸
Nezahatozen 81 gün kaldı 15-19temmuz arası demişti ilk başlarda tabi değişmezse dün doğuruyorum sandım kovaya şu koyup ama yarısına kadar doldurmustum balkonu yikadim allahım sen misin onu yapan bi ağrı girdi çok farklı bi ağrıydı adım atamadım o derece sol tarafım kalçam göbeğim çok ağrıdı kramp giriyor bazen vajinadaki kemik agrisi bakalim sonumuz hayırlısı
Sdnll 3 Temmuz benimde son 65 gün gösteriyor bakalım ne zaman gelecek belki de haziran annesi olurum🤗 korku heyecan her türlü duyguyu yaşamaya başladım. Özellikle Doğum başlarsa ne yaparım diye düşünmekten kendimi alamıyorum.
Ddm92 Benim de 17 temmuz görünüyor. Şu an 28+5 im. Bir kaç gündür baya baskı yapıyor aşağıya. Bugün özellikle ağrım var. Bebeğin hareketleri iyi çok şükür. O yüzden endişelenmiyorum. Ama yarın doktora gidicem bakalım. Bu arada kız annesi olucam inşallah. Çok hareketli bir kız. O yüzden sanki 38 civarı gelcekmiş gibi doğuyo içime. Hadi hayırlısı 🙏☺️
Bebegimcanimm 14 temmuz gibi görünüyor ama normal doğumu beklediğimiz için Temmuz 4te olabilir 24 te olabilir dedi.10 kiloya yakın aldım herkes bişey diyor çok kilo almşsn bilmem ne biz oğlumla keyfimize bakıyoruz 😁