Askkokuluyavrum 19+4deyiz biz de çok uyusuk geciyor günler el kol kalkmıyor temizliği babaya yaptırıyoruz 😂 Ramazan geldi yaz geldi derken
Burcuaec Tokattt bugün tam 19+0. Cuma günü detaylı ultrasonumuz var inşallah 2 erkek mi yoksa 1 kız / 1 erkek mi onu da öğreneceğiz, sağlıklarını gelişimlerini de. Heyecanla bekliyorum 🥰