Elif7781 Ezgisare Ay ne içilir şimdi 😋 canim bu söylediklerin o kadar sağlıklı ki her gün içilse iyidir
alyavetuna Ezgisare 7 haftalık hamileyim haftada bir içiyorum haftada bir balık yemeye çalışıyorum geri günler allah ne verdiyse 😅
Modies Ezgisare içilmiyormuş. Tadımlık olabilir ama devamlı olmaması gerekiyormuş. Doktorum öyle söyledi. Hamileyken sakatat yok dedi. Karaciğer dahil
Srfn11 Ezgisare ay kim dio onu allab askina abartmadan tabikide icilir ama hergun hergun icersen cok kuvvetlidir yani caninin cektgi kdr kendinden hicbsyi saklama ye ic
Nur19 Aman kızlar canınız ne istiyorsa yeyip için sadece hijyenik olmasına dikkat edin et ürünlerinin iyi pişmiş olması lazım sebzelerin temiz yıkanması lazım onun dışında dışarda yediklerinizinde guvenilir yer olmasına dikkat edin yeter.Insanın canı ne görse istiyor birde ileriki haftalarda doymak ne bilmediğimiz için 😜😂💛🧚🏼♂️
Srfn11 Hllswm Kasaptan alin evinizde yapin sirkeli suyla temizleyin hicbsy olmaz. Ztn dunyanin en kolay seyi o corbalari yapmasi
Sinembuse Evde kendiniz yapiyosaniz neden sıkıntı olsun ki oda bir nimet sonuçta ama dışarda icilmemeli nasil yapıldığı belli değil ben cok severim ikisinide annem yapıyor arada cok şükür bi sıkıntı yaşamadım hiç temiz olsun yeter onu yeme bunu yeme ne yicez ki canim 😊