HediyeS ben de iki hafta boyunca sadece karın sancısı çektim canım bazen sadece geceleri başlıyordu aynı adet olucam gibi yedinci haftanın içindeyim 6. Haftamda kalmadı ama dr um bana karnın sağ tarafında sıvı birikimi var o dA sancı yapıyo olabilir zamanla kaybolur demişti