Zehra16 Selam kızlar benim ilk bebeğim ilk anneliğim hangi bezi kullansam tavsiyede bulunmak isteyen var mı en çok sleepy diyorlar kızlar
Elif7781 Zehra16 bende prima kullandım hep oğluma mağlum fiyatı tavan yaptı şimdi BİM’in kullanıyorum kızıma da öyle başlıcam
2cocuk2kopek Zehra16 sleepy alacagina molfix al derim canim 😊 ben e bebekten yenidogan aldim 33 tl 62 adet
blackeagle Zehra16 sleepy kullancam ben kayınbabam 80lisini 25tl ye almış 2 paket altun marketlerden bakabilirsiniz
GizemBurak Zehra16 bnmde ilk gebeligim hep sleepy dediler ve nettrn aldm.merhaba bebek seti dire geldi gobek bagi oyuntulu bakalm kullanvm surda 12 gun sonra insalhh ama deneme amacli aldm bundn memnn kalrsm hep sleepy alcm
Gulsen1989 Ben 136 adetlik Prima premium aldım 1 paket. Bir de migrosun minies bezini alicam onu da 2 beden almayı düşünüyorum. Miniesten memnun kalmazsam sleepy almayı düşünüyorum. Prima iyi hoşta pahalı 🙄🤪
Deletedmom58 Ben fiyat kalite kıyaslaması yaptım uzunca bi süre. Prima düşünüyordum başlarda sonra sleepy nin primayla aynı kalite olduğunu farkettim ve sleepy aldım. Nerdeyse yarı fiyatına eğer pişik vs gibi sorun yaşamazsak değiştirmem. Bebekten bebeğe değişiyor birazda.
Cankusssssss Bende molfix yeni dogan aldım göbek bağı oyuntusu da ve kolay bulunuyor huggies istiyordum ama piyasada yok
ipekgkk Migrosun kendi bezini çok iyi diyorlar kullananlar benimde ilk gebeliğim ama ben primadan ziyade ya e bebeğin bezini yada sleepynin bezini kullanmayı düşünüyorum