Ebrs Tambiranne yanlis bilmiyorsam tüy dökücü kremin kimyasallari kana karışabiliyormus canim. O yuzden hamilelikte önermiyorlar
sevgitekes Tambiranne @Assda diye biri bende böyle post acmistim doktoru veet olanı kullanabilirsiniz demiş bende denemedim daha merak ediyorum
PrensesimDoga Tambiranne önerilmiyor , ağda yaptoramıyorsanız jilet kullanın. Kokusunu bile solumamanız gerekeli.
Tugcetuncer Tambiranne canım kesinlikle kullanılmamalı doktoruma bende son kontrolümde sordum sakın dedi zararlı katkı maddeli