Busra280607 Aynı araba bende var daha bebegım dogmadı kullanmadım ama ablam yeğenımde kullandı travel gıbı kullanısı cok rahat dedı 😊
Haribo42 Busra280607 ya surusu filan cokkk iyi ztn bastonda bir numara biliyosundur 😂 ama pahali ya ikinci el temiz bisey denk gelirmi diye bakiyorum ..
Haribo42 Busra280607 travel almicam ztn kis bebegi kac kez cikicam sanki bi doktora falan filan cikma donemindede tam bastonluk oluyo inss kisin viksamda bi avmye ondada baston bikac kez idare eder 😂
Busra280607 Haribo42 evet banada hedıye geldı sonradan gordum fıyatı cok pahalı ama uyguna bulursan bence al gızel araba