DnzNhr Benim 2.hamileliğim 11.haftadayız hiç hareketlerini hisseden var mı ben bazen orda gaz gibi gezinen bişi hissediyorum ama pek anlam veremiyorum 🤷🏻♀️ Siz nasıl hissediyorsunuz🤩
Nhesly DnzNhr 🙈🙈 bende aynı durumdayım emin olamıyordum senin yorumunu görünce demekki hissediliyormuş dedim
nilaylaylaylay Ben de daha his yok hiç. Yarın kontrole gidicem. Bakalım cinsiyet söyleyecek mi ☺️ 11+5 bu arada
DnzNhr Ben geçen Cuma gittim 10+4 günlüktü☺️ 1 hafta sonra gidicem cinsiyet için ve 2 li test yapılacak🤗
Alessia 13+5 bır haftadan berı hıssedıyorum gaz degıl patlamıs mısır gıbı doktor hısstmen cok zor erken demıstı. 17. Hahftada hıssebılırsın dedı
DnzNhr Nhesly ya bana 2.çabuk hissedilir demişlerdi 🤗 belki doğru inan bende anlam veremiyorum ama muhteşem bir olay ya🥰