Zekiyekaya
Canım kişiden kişiye değişiyor kimisi geziyor işine gidebiliyor, kimisi evde kendini idare edecek şekilde, kimiside yatmak zorunda kalıyor. Yani doktorun yönlendirmesine göre ve tabiki kendini nasıl hissettiğine göre değişebilir. Benim mesela 3 hafta oldu. doktor 1 hafta Sonra yavaş yavaş kalkabilirsin dedi. Ama ben hala baskı hissediyorum... dinleniyorum. Yinede Pozitif düşünelim güzel olsun her şey.