Fatossc Kızlar dün akşam rüyamda ,sancim vardı acile gittim orda bebeğimi gördüm kıpır kıpır sonra bir baktım ki erkek ,sizlerde gördünüz mü hiç cinsiyetini ruyaninzda.
Kbregt Fatossc bende görüyorum sürekli erkek bebek bembeyaz ama kız hissediyorum İnternete baktım tersi çıkarmış zaten 😂
d190516 Fatossc kaç defa oğlum olucağını gördüm rüyamda hep erkek hissediyodum zaten ve şu an oğluşum yolda 26 haftalığız 😌
nilaylaylaylay Ben rüyamda adını gördüm canım. Mina. Sonra araştırdım. Mekkede şeytan taşlanılan dağ anlamındaymış. O yüzden kızım olcak gibi geliyor
Gozde19 Fatossc bende dün doğurduğumu emzirdiğimi gördüm hamile kaldığım günü rüya sayesinde hatırlıyorm o gün erkek bebekle müjde verildi ve hep erkek görüyorum yarın kontrole gidicem bakalım ne çıkacak 🤗
DnzNhr Ben hiçbişi görmüyorum 😂 gündüz hiç uyumadığım için gece pelt😄 kız mı erkek mi onu bile dile getirmeyi bırakın düşünemiyorum🤷🏻♀️🙈 sadece sağlık🥰
Burcuxyz Fatossc ben kızım olmasını çok istiyordum ama hamile kalmadan önce oğlum olduğunu görmüştüm. Oğlum olacak. 17. Haftalık hamileyim hamileyken hiç görmedim genelde gördüğüm rüyalar saçma sapan oluyor kabus türü oluyor
Kahraman35 Fatossc ben de 2 defa gördüm erkek bebekti. Ama sonuç kız 😍😄😄 bana tersi çıkıyor diyorlardı.
oykusss Fatossc Benimde rüyamda görüşmediğim ve sevmediğim halam, senin bebeğin kız olacak diye ağlıyordu bende ağlıyordum. pis gözlerini bebeğime bulaştırmazlar umarım 😔