Zeynep8188 ben de aynıyım 36+0 ız. Gündüzleri bir şekilde idare ediyorum, akşam gece olmasını istemiyorum, nefes alamıyorum rahat bir yer bulup uyuyamıyorum, nefesim daralınca açık havada kısa da olsa yürüyüş iyi geliyor, burnuma vicks sürüyorum yada peçeteye kolonya döküp kokluyorum tavsiye ederim, bi nebze olsun anı kurtarıyor