Esrarse 20+5 olduk çok sık idrara çıkıyorum. Eşim bile yine mi geldi diyor 🙊 idrarda yanma yok ama çok sık gidiyorum acaba kese mi aşağı bastırıyor ?
dere07 Esrarse o durum bende de var 😂 durmadan tuvalete gidiyorum 33+4 olduk gittikçe daha da fazla olucak gibi son zamanlara doğru bebek baskı yapıyor ya ondandir o
Ssraa Esrarse gayet normal endişelenme. Ben gebeliği öğrenmeden önce bi başladım gitmeye, ki ilk belirtim buydu😂 daha devam ediyor 30 haftalığız
Mkrrm Esrarse malesef bendede aynı sorun var canım 21+6haftalik hamileyim sık sık cikiyorum doktorum normal demişti 🤦♀️😊
Ozom Esrarse 32 haftalık oldum en başından beri çok sık çıkıyorum ve tutamıyorum hemen gitmem gerekli yoksa kaçırırım😂.
Ssraa Esrarse bebek baskı yaptıkça haftalar ilerledikçe daha da artacak☺️ Altına bile kaçırabilirsin🙈
Ozom Esrarse doktorum bana iyi bişey dedi ödemini atıyorsun. Tuvalete az çıkanlarda tansiyon yüksekliği olabiliyormuş
Ozican Esrarse 7 haftalığım günde 100 kere gidiyorum abartmıyorum gece hiç uyutmuyor zaten 10 dakkada bir lavaboya 😒