Yusbur Sryilknr canım açlık sınır 95 tokluk sınır 140 ben az yediğimde 90 oluyor ama senin düşük gibi geldi banada doktoruna sor derim kendin ölçtüysen cihazda da sorun olabilir
Sryilknr Sibelclskn3 yemekten 1 saat sonra ölçtüm bebeğim haftasına göre 2 hafta öndeymiş doktor ölçtür dedi şeker varmı diye
Sryilknr Yusbur 24 haftalıkken şeker yüklemisi yaptırdım 1 saat sonra tokluk 110 çıktı 2 saat sonra 77
Yusbur Sryilknr aslında bunlar normal canım yaa sende şeker yok bence yanlış mı biliyorum ben diycem ama banada yapıldığında ben 170 i gördüm o zaman genelik şekeri dediler
Sibelclskn3 Sryilknr allah allah ama az çıkmış canım sınırları var ölçümlerin yarın yemeğini ye bi eczanede ölçtür istersen
Yusbur Sryilknr bencede çünkü şimdi sürekli ölçüp gidiyorum ben dikkat ediyorum diyet yapıyorum bazen 170 i bile gördüğüm oluyo senin normal gibi geldi bana
Sryilknr espalp sağlık ocağında her ay tahlil yaptırıyorum doktorda dedi ordaki kan şekerin düşük diye açlığa hiç gelemiyorum