Elikkk Kızlar alyans bebe diye bir sayfa var ingtramda fiyatlar baya uygun ordan bişiyler almayi düşünüyorum alanınız oldumu firma kayseride
Nurrrrr Elikkk canım ben hiç netten sipariş vermedim postun üstte kalsın diye yazıyorum belki bir bilen vardır 🤗💙
Sengulkrgz Elikkk hic almadim ben bir kere en ucuz bebek marketinden aldim orasida ucuzdu...2 defa da civildan verdim simdi yine civila bakiyorum...Ama simdi dediginiz yere de bakacagim eger adrrsleri irtibat numaralari musteri sorumlulari vs varsa korkmaya gerek yok bir bakayim donus yapacagim canim
eskrbs Elikkk ben bebek odasını aldım ordan gayet sağlam ve kullanışlı her türlü konuda anında yardımcı oldular İzmir’de yaşıyorum kapıma kadar geldi buradaki fiyatlara göre çok uygun aynı mobilya burada sordum 2300 tl dedi ben yatak uyku seti dahil 1399 tl aldım kargo dahil bütün parçalarıda eksiksiz geldi 👍🏻
Yasemin6161 Canım ben enucuzbebekmarketten aldım hep kıyafetleri orasıda ucuz malları guzel ve bugün yıkadım renklerinde bir bozulma olmadı renkte vermediler gayet iyiler bakabilirsin o siteye istersen 🤗
Sengulkrgz Canim kayserideymis firma telefon numaralari vs var once bence ilk bir ara o numaralari yokla sonra emin olduktan sonra ver siparisi...
leydi33 Elikkk n11 den satislari var canim ben ordan siparis verdim bugun n11 de onay vermeden odeme onlara gecmedigi icin daha guvenilir geldi acikcasi bilemiyorum nasil gelir 🤷♀️
Eminel Elikkk ben beşiğimi oradan aldım cibinlik ve uyku seti dahil, beşik kalitesi çok iyi ancak uyku setini ayrı almanızı öneririm, ilgileri de çok iyi devamlı ulaşabilşyorsun, kargo teslimi kurulumu vs. Sıkıntı olmuyo
OsmisinAnnesi Elikkk bende büyüyen beşik aldım 1 ay önce. Hicbir sıkıntı eksik yada hasarlı ürün gelmedi. Memnunum yani Rabbim kullanmayı da nasip etsin.
Mavininannesii Ben aldım geçen ay canım ilgi çok iyi ama yollasaya kadar mesaj atıyorum görülüyor cevap veriymiyorlar vidalar eksik parçalar soyuluk kırık eşim ikinci el alsak daha sağlam olurdu dedi kapakların boyları orantısız kapanınca biri üste kalıyor çekmeceler ya çok geniş ya da kırık yenilerini yolladılar zar zor ve eksik bi şekilde yine onlarda kırık cibinligi yırtık yatak korumasını yollamadılar çıtalar 5 adet eksik en sonunda aradım tekrar karşıdan dolayı birlik değil hanımefendi diyip yüzüme kapatıp engellediler 4 4 lük oda aldım diye sevinirken odaya girdiğimde ağlıyorum aklın varsa alma hiç oda yapma daha iyi o kadar diyim
Elikkk Mavininannesii ilkkez kötü yorum duydum herkes ilgileniyor demiş arayın konuşun durumu anlatın baya bir araştırdım internetten benim besigim var mobilya beşik bi tanıdığımız verdi dolap ve şifonyer almayı düşünüyorum belki önce sifonyeri alırım sonra beğenirsem dolabı çok istiyorum bi odası olsun ama heryerde pahallı