haklisinesracim Kizlar bazilari 2 saat ıkındım bebek gelmedi vs. Diyor bazilari 3 dk ıkındım diyor. Ikinma süreci nasil oluyor tam olarak herkeste degisir mi dogum masasindan önce de ıkınma oluyor mu sanci çekerken bebek kanala insin diye
yagmurtpl haklisinesracim banu çiftçinin Youtubeda videoları var doğumda nefes, ıkınmayla ilgili, izlemeni tavsiye ederim canım, hatta uygulaması var Dr. Banu çiftçi diye, her konuda cok güzel bilgilendirmeler yapıyor
Maydogdu34 haklisinesracim suni sanci verirlerkn açılmaya bakiyorlar arada eger belli bi açıklık varsa sanci odalarında da ıkınma seanslarina basliyorlar. Bebegin kanala girdiği gördüğü zaman doktor direkt masaya alıyor. Yani benim ki öyle oldu. Sancı cekerken ıkın dediler bebek kanala girince de ıkınmayı durdurup masaya aldilar ve orda tekrar son ikınmalar başladı ardından da bebis geldi 😍🌸
Maydogdu34 haklisinesracim o acilmaya bağlı işte. Açılman fazlaysa cok cabuk doğuyor ama az sa mecburen ıkınmayı attırıyorlar ki bebis cabuk gelsin
kuzusunun_annesi Çok ilginç benim bildiğim bebek kanala girince sadece ikiniliyor... Çünkü onun dışında ki ikinma lar bebeğin kalbinin durmasına sebep oluyormuş arkadaşıma kimse söylememis sürekli ikinmis normal doğum yapacakken neredeyse bebeğinin kaybediyordu acil sezeryana aldialr